Mit tegyünk, ha eWeLink egyes funkciói nem jelennek meg Android telefonon?

2020. jún 20. | OkosOtthon Blog, Sonoff

Az eWeLink app, különösen a sokféle telefon képernyő-felbontás és Android verzió miatt ugyan ritkán, de tud kellemetlen meglepetéseket okozni.

Egy ügyfelünk például a Sonoff Dual relét szerette volna beüzemelni egy árnyékoló nyitásának és zárásának a vezérlésére, de az általa használt telefonon az eWeLink app-ban a reteszelő (interlock) funkció ablakában és az Automatikus kikapcsolás (Inching) funkciónál sem volt látható a normál esetben a képernyő alján levő bekapcsoló gomb, és az oldal nem is volt gördíthető.

A kövekező hibaelhárítási tippeket adtuk:

  • próbálja meg az eWeLink app egy korábbi Android-os verzióját telepíteni, és abban megpróbálni;
  • engedélyezze a a képernyő elforgatását az Android telefonon és forgassa el a készüléket álló és fekvő pozícióba, majd újra állóba, hátha a gomb láthatóvá válik vagy az oldal gördíthetővé;
  • váltsa át a magyar nyelvet angolra, hátha a gomb képernyőről való “kisodródását” az angolnál hosszabb magyar szöveg okozza;
  • törölje az app cache-ét az Android Applikációs beállításainál és próbálja meg újra.

 

INGYENES SZÁLLÍTÁS

minden bruttó 25.000 Ft feletti rendelés esetén.

R

KIPRÓBÁLT TERMÉKEK

Csak általunk már kipróbált és bevált termékeket kínálunk!

KÉSZLETRŐL, AZONNAL

Minden terméket magyar leírással, készletről szállítunk.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információt kérek

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás