NÉZD MEG TERMÉKEINKET!



Rendszeresen szemlézi a blogunkat a:

MEGRENDELÉS

Raktáron vannak a termékek?

Igen, a terméket alapvetően mindig raktárról szállítjuk. Ha egy termék nincs raktáron, az főként azért fordulhat elő, mert éppen elfogyott, vagy egy vadonatúj termékről van szó, és még nem érkezett meg az első szállítmány belőle. Ha egy termék nincs készleten,  a “Kosárba rakom” gomb helyett “Előrendelem” gomb jelenik meg a terméknél.

Mit jelent az előrendelés?

Az előrendelési lehetőség abban az esetben jelenik meg egy terméknél, ha egy termék éppen nincs készleten. Mivel a rövid szállítási határidőre törekvésünk miatt minden terméket mindig készletről árulunk, ilyen csak azért fordulhat elő, mert pl. egy új terméktípus esetén most várjuk az első szállítmány beérkezését, vagy éppen elfogyott a készletünk és még úton van az újabb szállítmány. Ilyenkor a termék látható a webáruház kínálatában, azonban a “Kosárba rakom” gomb helyett az “Előrendelem” gomb jelenik meg az oldalon. Előrendeléssel ugyanolyan megrendelést adsz fel nekünk, mint ha a kosárba tennéd azt, kivéve, hogy tudomásul veszed, hogy a kiszállítás csak akkor kezdődik meg, amikor a termék megérkezett a raktárunkba.

Az előrendeléssel azt biztosíthatod be, hogy amikor a termék megérkezik, akkor az előrendelések sorrendjében elégítjük ki az igényeket, így gyorsabban és biztosan kapod meg a terméked ahhoz képest, hogy csak akkor rendelnéd meg, amikor már készleten van. Előfordulhat ugyanis, hogy olyan sok előrendelés jön egy termékre, hogy egy szállítmányból csak az előrendeléseket tudjuk kielégíteni, és a később rendelőknek várniuk kell.

Ha nem szeretnéd az előrendelést kifizetni előre bankkártyával, kérhetsz banki átutalást vagy utánvétet is. Banki átutalás választása esetén megvárhatod az utalással az értesítésünket, hogy a termék készleten van, és csak akkor kell utalnod. Ha az előrendeléskor nem bankkártyás fizetést választottál, akkor a termék megérkezésekor már nem lesz módod erre a fizetési módra váltani.

Meg lehet nézni a termékeket vásárlás előtt?

Webáruházunk nem rendelkezik bemutatóteremmel, ezért a termékeket csak a weboldalunkon keresztül tudod megnézni. A választáshoz nem csak fényképeket, hanem a legtöbb termékről videókat is találsz. A termékek személyes megnézésére kézhezvételkor nyílik lehetőség. Ha mégsem megfelelő a termék, a vásárlást követően 14 nap áll rendelkezésedre a vásárlástól való elállásra, vagyis a rendelés lemondására.

Meggondoltam magam. Hogyan törölhetem a megrendelést?

A termék átvételétől számítva 14 nap elállási jogod van, amikor indoklás nélkül törölheted a rendelést, és ha már megkaptad, visszaküldheted a terméket. Ez kifejezetten a sérülésmentes és hibátlan termékekre vonatkozik.

Elálláskor a visszaküldött terméket az összes tartozékával együtt, eredeti csomagolásában kell visszaküldeni. A visszaküldés költsége a vevőt terheli, így utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.

Az elállással kapcsolatos részletes tudnivalókat és az elállási űrlapot itt találod.

FIZETÉS, SZÁMLÁZÁS

Módosíthatok fizetési módot a megrendelés elküldését követően?

Banki átutalásra és utánvétre át tudsz térni a megrendelés elküldése után is (akár sikertelen bankkártyás fizetés esetén is), ez ügyben kérlek írj nekünk a Kapcsolat menüpontban. Bankkártyás fizetésre a megrendelés elküldését követően – technikai okokból – már nem tudunk egy megrendelést átállítani. Ehhez törölni kell a megrendelést, és bankkártyás fizetést választva újból megrendelést indítani a webáruházban.

Előrendeléskor utánvétet vagy banki átutalást választottam, de inkább bankkártyával fizetnék mégis. Lehet?

Ha az előrendelés leadásakor utánvétes vagy banki átutalásos fizetést választottál, – technikai okokból – sajnos később már nem tudsz bankkártyás fizetésre áttérni.

Nem kaptam számlát a kiszállított termékkel. Miért? Hogyan kapom meg a számlát?

Számlát a termék postázása, azaz a megrendelés részünkről való teljesítésével egyidőben állítunk ki. Elektronikus számlát fogsz kapni tőlünk, amit email-ben juttatuk el Neked a megrendeléskor megadott email címre.

Módosíthatom a számlázási címet a megrendelés után?

A webáruházban a rendelést követően nincs erre mód. Írj ezzel kapcsolatban az ügyfélszolgálatunknak a Kapcsolat menüpontban!

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS, TERMÉKEK ÁTVÉTELE

Van lehetőség a termékek személyes átvételére?

Sajnos nincs mód a termékek személyes átvételére. Az OkosOtthon bolt tisztán webáruház, nincs bemutatótermünk. Árainkat azért tudjuk más boltokhoz képest is alacsonyan tartani, mert nem tartunk fent bemutatótermet és boltot.

Mennyi idő alatt kerül kézbesítésre a szállítmány?

A rendelés kivitelezése 5 munkanapba is telhet a befizetés elkönyvelésétől számítva. Általában a szállítmány a kiszállításról történő értesítés kézhezvétele utáni munkanapon kerül kézbesítésre. Előfordulhat, hogy a kézbesítés ideje 48 órára módosul. Felhívjuk figyelmed, hogy a futár telefonálni fog a kézbesítést megelőzően. Ezért a megrendeléskor érdemes egy olyan telefonszámot megadni, ahol elérhető leszel 8:00-16:00 óra között.

TERMÉKEKKEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Hogyan tehetem fel a technikai kérdéseimet a termékekkel kapcsolatban?

Ha a termékekkel kapcsolatban nem talál választ a kérdéseire a weblapon, írjon nekünk a Kapcsolat menüpontban.

Megfelelnek a termékek a magyar és EU szabványoknak?

Természetesen igen. Csak az EU és magyar előírásoknak megfelelő, és Magyarországon fogalomba hozható és biztonsággal használható termékeket forgalmazunk. Minden általunk importált és forgalmazott termék CE (CE) minősítéssel rendelkezik.

A CE (Conformité Européenne = európai megfelelőség) jelölés a terméken és a csomagoláson is megjelenik, a CE  (CE) logó azt tanúsítja, hogy az így megjelölt termék megfelel a rá vonatkozó követelményeknek, előírásoknak. Az ilyen jelöléssel a termék gyártója
a megfelelőségi tanúsítvány aláírásával felelősséget vállal az iránt, hogy a termék teljesíti a rá vonatkozó követelményeket, és a
hatóság kérésére be tudja mutatni a termék műszaki dokumentációját, illetve amennyiben szükséges, az EK típusvizsgálati tanúsítványt.

JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG

Mi a különbség a jótállás és a garancia között?

A jótállási idő alatt nem a vevőnek kell bizonyítania, hogy vétlen a termék meghibásodásában, hanem a kereskedőnek. Szavatosságnál viszont a bizonyítási kötelezettség a teljesítést követő első 6 hónapban a kereskedőt, utána pedig a fogyasztót terheli.

INGYENES SZÁLLÍTÁS

minden bruttó 25.000 Ft feletti rendelés esetén.

R

KIPRÓBÁLT TERMÉKEK

Csak általunk már kipróbált és bevált termékeket kínálunk!

KÉSZLETRŐL, AZONNAL

Minden terméket magyar leírással, készletről szállítunk.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információt kérek

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás