Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

A jelen ÁSZF tartalmazza a www.okosotthon.bolt.hu  (továbbiakban: Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

A Webáruház címe: www.okosotthon.bolt.hu

1. Általános rendelkezések, a szerződés alanyai 

A Webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban: Szolgáltató) és egyben az Ügyfélszolgálatot biztosító cégnek (továbbiakban: Ügyfélszolgálat) az  adatai:

Cégnév: MarketCom Kft.
Székhely: 1116 Budapest, Hunyadi Mátyás út 82.
Adószám:12276385-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-662134
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: a Kérelem feldolgozás alatt (NAIH)
Bankszámlaszám: 12020407-01517072-00100008
Telefon: +36 70 287 9951
Email: info (kukac) okosotthon (pont) bolt (pont) hu

Tárhely szolgáltató:

  • Név: EZIT Kft.
  • Székhely: H-1132 – Budapest – Victor Hugo utca. 18-22.
  • Adószám: 23493474-2-41
  • Cégjegyzékszám: 01-09-968191
  • Email: info (kukac) ezit (pont) hu

Megrendelő/Felhasználó: a Webáruházban bármely elektronikus szolgáltatásra regisztráló vagy a Szolgáltató részére megrendelést küldő személyek. (továbbiakban: Felhasználó vagy Megrendelő)

2. Az általános szerződési feltételek elfogadása

Az ÁSZF Megrendelő által történő elfogadása a Webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Megrendelő regisztrálja magát, megrendelést küld. A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a Szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.

3. Elektronikus szolgáltatások

Regisztráció, avagy felhasználói fiók létrehozása:

A Webshop tartalmának jelentős része, beleértve a vásárlást is, elérhető minden Vásárló számára regisztráció nélkül. Egyes szolgáltatások, így például a vásárlási történet megtekintése azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötött. Regisztrálni a Webshop jobb felső sarkában megtalálható, „Belépés / Regisztráció” menüpontra kattintást követően a regisztrációs felület értelemszerű kitöltésével, majd a Webshop alján található „Regisztrálás” gombra kattintást követően tud.  A regisztrációs felületen a következő adatok megadása kötelező csak:

  • választott felhasználó név
  • email cím
  • jelszó

Számlázási és szállítási címet a regisztrációt követően lehet megadni, opcionálisan.

Felhasználói fiókot a felhasználó az első vásárlás során is létrehozhat, ehhez mindössze egy felhasználói nevet és egy jelszót kell még megadni az első megrendelése összeállításakor a webáruház Pénztár menüpontjában.

A Fiókot a felhasználó határozatlan ideig, ingyenesen használhatja. A fiókot a felhasználó az Ügyfélszolgálatnak címzett írásbeli kérelemmel bármikor töröltetheti. A felhasználói regisztrációval kapcsolatos adatkezelési elvekről itt olvashat.

Az elektronikus szolgáltatásokkal kapcsolatban felmerülő észrevételek

Észrevételeket a Felhasználó az Ügyfélszolgálat e-mail vagy postai címére küldött írásbeli levelével tehet. Kérjük, levelében jelölje meg az a) észrevétel tárgyát, azzal kapcsolatos körülményeket, rendellenességeket, előfordulásának időpontját; b) a felhasználó igényeit; c) a felhasználó elérhetőségét.

Bármilyen észrevételre az Ügyfélszolgálat azonnal, de legkésőbb az észrevétel kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül válaszol.

4. Megrendelés menete 

4.1 Előrendelés

A Szolgáltató a kínálatában tartott termékeket alapvetően készletről értékesítheti. Előfordulhat ugyanakkor, hogy egyes termékek nincsenek készleten, például mert egy új termék esetén az első induló készlet még nem érkezett meg, vagy éppen az adott termék kifogyott a készletről. Ezeket a termékeket a Szolgáltató a WebShop kínálatában úgy különbözteti meg, hogy a “Kosárba rakom” gomb helyett az “Előrendelem” gombot jeleníti meg, vagy feltünteti, hogy a termék nincs készleten.

Az ilyen termékekre leadott megrendelés minden tekintetben azonos a készleten levő termékek megrendelésével, azzal a különbséggel, hogy a várható szállítási idejük a weblapon az adott terméknél feltüntetett – tipikusan a szokásosnál hosszabb – idő.

4.2 Megrendelési adatlap

A megrendeléshez szükséges a WebShop-ban a termékek kosárba helyezése, a szállítási és számlázási adatok megadása, a szállítási és a fizetési mód megadása, – bankkártyás fizetés esetén a fizetési felületet biztosító szolgáltató oldalán a fizetés sikeres lebonyolítása -, majd a megrendelés elküldése. (eddig a pillanatig áll fenn a bevitt adatok Felhasználó általi módosításának lehetősége). A megrendeléshez szükséges adatok: név, számlázási cím, e-mail cím, telefonszám, adásvételi szerződésre vonatkozó adatok: termék/ek, mennyiség, szállítási cím, szállítási módja, fizetés módja A Megrendelési adatlap használata ingyenes.

A Szolgáltatónak nem áll módjában telefonon vagy emailben leadott megrendelést felvenni, kizárólag a WebShop-be a fenti módon leadott megrendeléseket fogad be.

4.3 A megrendelés kifizetése

A Webáruházban feltüntetett árak forintban (HUF) vannak megadva. A közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak. A megrendelés tárgyát képező termékek adóval összevont, összesített áráról, valamint a kézbesítés költségeiről (szállítási költség, kézbesítési és postai költség) és más költségekről (pl. utánvét pluszköltsége) a Webáruház oldalain tájékozódhat a megrendelés megtétele közben, és abban a pillanatban, amikor a megrendelési adatlap elküldésével szándéknyilatkozatot tesz adásvételi szerződés megkötésére.

A megrendelések kifizetésére a Szolgáltató az alábbi fizetési módokat biztosítja:

  1. hitelkártyával történő fizetés: ehhez a Szolgáltató a Barion (további információ: www.barion.hu) rendszerét használja, a fizetéshez a megrendelőt a WebShop a Barion oldalára irányítja át, ahol a megrendelő a Barion rendszerében elfogadott kártyatípusokkal fizetheti ki a megrendelt árucikkeket. A bankártyával való fizetés határideje a megrendelés követő 5 banki nap.
  2. utánvét: utánvétes fizetés esetén a megrendelőnek nincs további feladata, a termékeket átvételkor fizetheti ki, a válaszott kézbesítési módtól függően készpénzzel vagy bankkártyával. Az utánvétes fizetésnek pluszköltsége van, melynek mértékét  a WebShop a Pénztár oldalon fizetést megelőzően kijelzi.
  3. banki átutalás: banki átutalás választása esetén a Szolgáltató bankszámlaszáma megjelenik a WebShop oldalon, illetve az automatikus visszaigazoló emailben is szerepel. A megrendelőnek 5 banki napon belül el kell utalni a megrendelés ellenértékét a Szolgáltató bankszámlaszámára. Amennyiben az utalás 5 banki napon nem érkezik meg, a Szolgáltató jogosult a megrendelést törölni.

A termékek személyes átvételére és kifizetésére jelenleg nincs lehetőség.

4.4 Megrendelés visszaigazolása

Miután a Felhasználó a megrendelési adatlap elküldésével megrendelést küldött el a Webáruházban, (és bankkártyával való fizetés esetén a fizetés sikeresen lezajlott), a WebShop rendszer a megrendelés megérkezéséről automatikus visszaigazolást küld. A visszaigazolás azt igazolja, hogy a megrendelés (a vevő részéről szerződés megkötésére irányulú nyilatkozat) a Szolgáltató rendszerébe megérkezett. Az automatikus visszaigazolás nem jelenti a szerződés megkötésére vonatkozó fogyasztói ajánlat elfogadását. Az ajánlat elfogadásának csak a szerződés teljesítésére irányuló vagy a termék leszállítására vonatkozó nyilatkozat tekinthető.

A Szolgáltató minél gyorsabban, tipikusan a következő munkanapon, de legkésőbb 3 munkanapon belül megkezdi a megrendelések feldolgozását és megkezdi a termékek kiszállítását. A kiszállítás indításakor a WebShop rendszere értesítést küld a megrendelőnek arról, hogy a termékek kiszállítása megkezdődött, és a termékek a kiszállítást végző cégnek átadásra kerültek.

A megrendelő és a Szolgáltató közötti adásvételi szerződés a termékek kiszállításáról tájékoztató email kiküldésekor jön létre. A Felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország jogrendje az irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. A termék lényeges tulajdonságai: a Felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

Amennyiben bármely okból a Szolgáltató nem képes a termékek leszállítására, a vevőt mielőbb értesíti és a megrendelés törlésével egyidőben az esetleg már kifizetett vételárat visszatéríti.

A Szolgáltató jogosult a megrendelés teljesítését megtagadni és saját hatáskörben a Felhasználó megrendelését visszautasítani, vagy előrefizetést kikötni, különös tekintettel olyan esetekben, amikor a Felhasználó korábbi megrendelése során megszegte az ÁSZF rendelkezéseit.

4.5 A termék kézbesítése

A termék kézbesítése jelenleg csak Magyarország területén lehetséges. A termék kézbesítése díj ellenében történik, kivéve, ha az adásvételi szerződés mást állapít meg. A termék kézbesítésének költségei (szállítási, kézbesítési és postai szolgáltatási díj) a Megrendelés megtétele során kerülnek feltüntetésre, illetve a Felhasználó az adásvételi szerződés megkötésére irányuló szándéknyilatkozatának megtétele időpontjában.

Az alábbi kézbesítési módok lehetségesek:
a) futárszolgálattal történő kézbesítés előzetes vagy átvételkor történő fizetéssel;
b) Pick Pack Ponton történő átvétel, előzetes vagy átvételkor történő fizetéssel;
c) FoxPost automatában történő átvétel, előzetes vagy átvételkor történő fizetéssel;

A Pick Pack Ponton és a FoxPost automatából történő átvétel esetén az átvételkor (utánvéttel) való fizetésnek a WebShop rendszere felső értékhatárt szabhat meg.

Bemutatótermi személyes átvételre nincs lehetőség.

A termékek kiszállítását a Szolgáltató harmadik felek bevonásával végzi. A kiszállítás határidejét a kiszállítást végző cégek ÁSZF-je szabályozza. A várható szállítási idő: kb 3-5 nap. A felhasználó köteles a kiszállítás (vagy a személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni. Ennek hiányában az ilyen jellegű utólagos panaszt nincs lehetőségünk érdemben kivizsgálni.

5. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

5.1.       Kellékszavatosság

Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval. Vásárló közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Ha Vásárló a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

5.2.       Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló – választása szerint – a 4.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vásárlónak kell bizonyítania. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Vásárló termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 5.3      Jótállás

Hibás teljesítés esetén a Szolgáltató jótállásra köteles az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezésének megfelelően. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat.

A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az ÚJ, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. (pl. 10.000 Ft eladási ár feletti műszaki eszközök)

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak minősülő Vásárlónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy a Szolgáltató megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A Szolgáltató a jótállási kötelezettség alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállási jogokat kizárólag a fogyasztónak minősülő Vásárló érvényesíthet.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Vásárló részére történő átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
  • elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén:

–          elsősorban – a Vásárló választása szerint – kijavítást vagy kicserélést kérhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével az Vásárlónak okozott érdeksérelmet.

–          ha a kijavítást vagy a kicserélést a Szolgáltató nem vállalja, vagy e kötelezettségének megfelelő határidőn belül a Vásárló érdekeit kímélve nem tud a Szolgáltató eleget tenni, vagy ha a Vásárlónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, akkor – Vásárló választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti; a hibát a Szolgáltató költségére  maga is kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Vásárló által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeit kímélve kell a Szolgáltatónak elvégeznie. A Szolgáltató törekszik arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Vásárló a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik.

Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül a jótállásból fakadó jogok az 5.1. és az 5.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletnek.

A jótállás tehát nem érinti a jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

a) postai úton:  MarketCom Kft., Székhely: 1116 Budapest, Hunyadi Mátyás út 82.
b) e-mailben: info (kukac) okosotthon (pont) bolt (pont) hu, vagy a WebShop Kapcsolat menüpontjában.

A bejelentéssel kapcsolatban a Szolgáltató legkésőbb 14 naptári napon belül nyilatkozik, ennek hiányában a reklamációt indokoltnak tekintette.
Amennyiben a reklamáció megítéléséhez szükséges, az Ügyfélszolgálat megkéri a felhasználót, hogy a Szolgáltató költségére juttassa el a terméket a Szolgáltató címére.

Igénybejelentés tartalma: vásárló neve, címe; termék megnevezése, vételár; vásárlás időpontja; hiba bejelentésének időpontja; hiba leírása; vásárló által érvényesíteni kívánt igény.

Fogyasztói jogvita esetén a felhasználó a vállalkozás székhelye szerint illetékes alábbi békéltető testülethez fordulhat:
A Budapesti Békéltető Testület székhelye:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31

6. Elállási jog (45/2014.(II.26.) Korm. rendelet)

Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: MarketCom Kft. 1116 Budapest, Hunyadi Mátyás út 82., emailben: info (kukac) okosotthon (pont) bolt (pont) hu, vagy a WebShop Kapcsolat menüpontjában.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát. Ha Ön eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a Szolgáltató az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, tehát az összeget a megadott bankkártyára térítjük vissza. Ha a fizetés utánvéttel történt, kérjük a bankszámla-számot megadni, hogy az összeget a számlájára visszaküldhessük. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg az eredeti állapotában és csomagolásában vissza nem kaptuk a terméket.  A termék visszaküldésének közvetlen költségét – fuvarozási költséget – Ön viseli.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Szolgáltató tehát követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek megtérítését ebben az esetben.

7. Tulajdonjog fenntartása 

A vételár teljes kifizetéséig a Termék a Szolgáltató tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból – a Vásárló birtokába kerül, felelősséggel tartozik a Szolgáltató irányába mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére senkit nem lehet kötelezni.

8. Felelősség 

Vásárló a Webshopot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a Webshop használói által tanúsított magatartásért. Vásárló köteles gondoskodni arról, hogy a Webshop használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A Vásárlók által a Webshop használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más cégek és szolgáltatók oldalaira vezetnek. Ezek adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Internet globális jellege miatt Vásárló elfogadja, hogy a Webshop használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe köteles eljárni. Amennyiben a Webshop használatával összefüggő bármely tevékenység a Vásárló államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Vásárlót terheli a felelősség.

Amennyiben a Vásárló a Webshopon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

9. Záró rendelkezések

A Webáruház internetes tartalma, a szövegekkel, grafikákkal, fényképekkel, animált fényképekkel, filmekkel, illusztrációkkal és bizonyos esetekben hangokkal és programokkal együtt a MarketCom Kft. tulajdonát képezik. Ezen tartalmak szerzői jogi védelem alatt állnak. Felhasználásuk kizárólag a MarketCom Kft. kifejezett engedélyével megengedett. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az ÁSZF-et részben, vagy egészben bármikor egyoldalúan módosítsa, a felhasználó értesítése mellett. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba.

Az ÁSZF a Szolgáltató és a vele szerződéses kapcsolatba lépő megrendelő között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazzák. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően, a Szolgáltató Webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, különösen a Polgári Törvénykönyvben, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamit az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben, és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információt kérek

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás